[vc_row][vc_column][vc_column_text]

صندلی همایش اصلی ترین المان سالن همایش

مسئولین برگزاری همایشها در انتخاب سالن همایش به موارد مختلفی نظیر آکوستیک بودن سالن، نور پردازی،صدا، طراحی سالن و موارد متعدد دیگر توجه می کنند که یکی از مهمترین آنها صندلی همایش است.

 

صندلی همایش اصلی ترین المان سالن همایش

صندلی همایش اصلی ترین المان سالن همایش

 

یکی از مهم ترین مواردی که باید در طراحی سالنهای همایش رعایت شود، استفاده از صندلی همایش استاندارد است. صندلی غیر استاندارد در سالن همایش باعث می شود مهمانان اصلا احساس راحتی نداشته باشند و همایش مذکور بازده ی مورد انتظار را نداشته باشد.

از این روی صندلی همایش می تواند نقش کلیدی در برگزاری هرچه بهتر یک همایش ایفا کند. به دلیل اهمیت صندلی همایش در ادامه چند نکته ی مهم که باید در انتخاب صندلی همایش رعایت شود را ذکر می کنیم:

در اولین قدم باید کاربری سالن همایش و اینکه چه اشخاصی قرار است از سالن استفاده کنند مشخص شود. در صورتی که صندلی همایش برای سالی عمومی است بهتر است از مدل هایی استفاده شود که چوب و MDF کمتری در تولید آن استفاده شده است، چراکه چوب و MDF راحت تر مورد خط و خش واقع می شوند.

از این روی برای سالنهای همایش عمومی نظیر سالنهای سینما، صندلی با کف و پشت ABS و دسته انتگرال توصیه می کنیم، زیرا این متریال در مقابل اشیائ نوک تیز مقاوم بوده و آسیب جدی نخواهد دید.

نکته ی مهم دیگر در انتخاب صندلی همایش ارتفاع پشتی صندلی است. برای سالنهایی که کف صاف دارند، بهتر است از صندلی با پشتی خیلی بلند استفاده نشود چراکه دید مهمانان را محدود می کند. صندلی با پشتی بلند معمولا در سالنهایی که کف پلکانی دارند مورد استفاده واقع می شود.

نکته ی آخر در انتخاب صندلی همایش، فوم به کار رفته در صندلی است. بهتر است فوم به کار رفته در صندلیهای همایش کمی نرم باشد تا مهمانان احساس راحتی بیشتری داشته باشند و در نهایت همایش پربارتر شود.

 

صندلی همایش اصلی ترین المان سالن همایش

صندلی همایش اصلی ترین المان سالن همایش

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]