وبلاگ

پارتیش اداری البرز – شیشه ای – چوبی

پارتیشن

تاثیرات منفی و مثبت پارتیشن بر روی افراد  پارتیشن اداری البرز  :

پارتیشن اداری ، برای جداسازی و ایجاد فضا و اختصاص محیط کاری در فضاهای اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پارتیشن‌ها به دلیل ارائه جداکنندگی و حفظ حریم شخصی، از طرفی هم تشکیل فضای کاری مجزا را فراهم می‌کنند.

پارتیشن‌های اداری می‌توانند از مواد مختلفی مانند شیشه، چوب، فلز و پلاستیک ساخته شوند. در عین حال، پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل ظاهر زیبا و نورپذیری بالا، جزء محبوب‌ترین نوع پارتیشن‌های اداری محسوب می‌شوند.

 

استفاده از پارتیشن‌های اداری، علاوه بر افزایش حفظ حریم شخصی کارکنان، به بهبود ظاهر فضای کاری، کاهش نویز، تقسیم وظایف و ارتقای بهره وری کاربران نیز کمک می‌کند.

⏪همچنین میتوانید تاثیر پارتیشن اداری بر روی کارکنان را در این مطلب مطالعه کنید .

انتخاب درست پارتیشن اداری :

نوع پارتیشن مناسب برای هر کاربرد به عوامل مختلفی مانند نوع کاربری، فضای موجود، نیاز به حفظ حریم شخصی و ارزش ظاهری بستگی دارد. در ادامه به برخی از انواع پارتیشن‌ها و کاربردهای آن‌ها پرداخته شده است:

پارتیشن

پارتیشن

۱- پارتیشن شیشه‌ای:

مناسب برای فضاهایی که به نورپذیری و ظاهر زیبا نیاز دارند. همچنین برای جداسازی فضاهای مدیریتی و کاری که نیاز به حفظ حریم شخصی دارند، بسیار مناسب است.

۲- پارتیشن چوبی:

مناسب برای فضاهایی که دارای دکوراسیون کلاسیک و گرم هستند و نیاز به حفظ حریم شخصی دارند. همچنین برای جداسازی فضاهای اداری و تجاری مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و فضاهای تجاری دیگر، مناسب است.

 

۳- پارتیشن فلزی:

مناسب برای فضاهایی که نیاز به ایجاد فضای صنعتی و مدرن دارند. همچنین برای جداسازی فضاهای اداری و تجاری مانند مغازه‌ها و سالن‌های فروش، بسیار مناسب است.

۴- پارتیشن پلاستیکی:

مناسب برای فضاهایی که به دلیل نوع کاربری خود نیاز به پارتیشنی با وزن سبک و کاربری آسان دارند. همچنین برای جداسازی فضاهایی مانند کلاس‌های آموزشی و محیط‌های پزشکی، بسیار مناسب است.

پارتیشن اداری البرز

مشاهده نمونه کارهای اجرا شده پارتیشن اداری البرز >>

 

لازم به ذکر است که انتخاب پارتیشن مناسب برای هر کاربرد، به عوامل بیشتری نیز بستگی دارد که بهتر است قبل از انتخاب پارتیشن، نیازها و محیط کاری خود را به دقت بررسی کنید و یا با کارشناسان مجرب پارتیشن اداری البرز تماس حاصل نمایید :

جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره :
 ☎  ۰۲۶۳۲۵۵۹۸۲۹
و برای ارتباط سریع تر  میتوانید با شماره :
۰۹۱۲۳۶۸۲۲۹۵
تماس حاصل فرمایید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *