وبلاگ

نصب و جا به جایی پارتیشن اداری

در این مقاله مبلمان اداری با  مراحل نصب و جابجایی پارتیشن اداری و نکات مهم و کاربردی آن آشنا خواهید شد.

امروزه مدیران و صاحبان مجموعه  به منظور ایجاد آزادی عمل بیشتر در دکوراسیون داخلی، صرفه جویی در هزینه ها، ایجاد اتاق هایی مستقل و عایق صدا ، جداسازی محیط و … از پارتیشن های اداری استفاده می کنند. این کار مزایای بسیار زیادی برای آنها دارد . مانند: افزایش جذابیت و حرفه ای بودن محیط کار، افزایش حس تمرکز در کارکنان، مقرون به صرفه بودن و .. .

هر یک از این پارتیشن ها نحوه نصب مخصوص خود را دارند که باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. اما یک سری نکات کلی درباره مراحل نصب باعث می شود با خیال راحت تر نصب پارتیشن های شرکت را به نیروهای متخصص بسپارید :

  • قبل از هر چیز از پاکیزگی محل نصب پارتیشن خود اطمینان خاطر حاصل کنید. چرا که محل مورد نظر شما باید عاری از هرگونه رطوبت و گرد غبار و کثیفی باشد .

 به طور کلی، سطوح مورد نظر شما برای نصب پارتیشن اداری باید فاقد هرگونه اختلال پیش زمینه ای باشد. چرا که این اختلالات اگر قبل از نصب رفع نشوند، بعد از نصب پارتیشن به ویژه پارتیشن های شیشه ای مشکل ساز خواهند شد و احتمال اسیب زدن به پارتیشن وجود دارد .

مهمترین مرحله، مرحله ی اندازه گیری محیط است. نصاب پارتیشن ها به منظور دقت در اندازه گیری از ابزاری نظیر متر لیزری، تراز لیزری و … استفاده می کنند.

به این دلیل این مرحله مهم ترین مرحله نصب پارتیشن شیشه ای اداری است که اگر نصاب محیط شما را دقیق اندازه گیری نکند، بدون شک در نصب پارتیشن اداری شما دچار مشکل می شود.

  • نکته قابل توجه قبل از انتخاب پارتیشن تک جداره و دو جداره اداری این است که از دیدگاه و نظرات افرادی که پارتیشن اداری تهیه و نصب کردند و یا حتی کسانی که در زمینه جابجایی پارتیشن اداری تجربه دارند، استفاده کنید.
  • پیشنهاد ما مشاوره گرفتن از کارشناسان شرکت مبلمان اداری البرز است .

 سپس می توانید با بررسی و مقایسه ی جنس، بافت و قیمت و طرح های پارتیشن های اداری، مناسب ترین پارتیشن را برای فضای اداری خود انتخاب و تهیه کنید. در نتیجه محل کار خود را به فضایی مدرن، شیک و حرفه ای تبدیل کنید.

نصب پارتیشن اداری

    • پس از انتخاب طرح مورد نظر، فرآیند ساخت آن آغاز می شود. سپس نوبت به مرحله مونتاژ و نصب پارتیشن های اداری می رسد که مهم ترین مرحله ی آن است و باید توسط نیروهای متخصص و آموزش دیده صورت گیرد….

    نصب پارتیشن شیشه ای و پارتیشن MDF  اداری در ابتدا با کمک پیچ و مهره ها آغاز می شود. استفاده از پیچ و مهره های مخصوص، در ایمنی محیط اداری شما نقش بسزایی دارد. افراد متخصص در این زمینه، قبل از نصب و حتی از قبل از مرحله طراحی تمام موارد ایمنی را بررسی می کنند تا جانمایی پارتیشن ومحصولات، تداخلات برقی و مکانیکی نداشته باشد و همه ملزومات مورد نیاز که پارتیشن در مسیر آن قرار دارد باید جا به جا برش خرده باشد تا تداخل ایجاد نکند .

    • نکات مهمی که در رابطه با جابجایی یا نصب پارتیشن های اداری باید بدانید:

      1. پارتیشن های چوبی به دلیل ویژگی های خاصی که دارند نباید در محیط های مرطوب نصب شوند. بررسی این موضوع بر عهده نصاب پارتیشن های اداری و کارشناسان آن می باشد.
      2. در طراحی و ساخت برخی از پارتیشن های شیشه ای یا پارتیشن فریم لس از یراق آلات به منظور زیباتر نمودن محیط های اداری، استفاده شده است. به همین دلیل بهتر است نصابی با تجربه و حرفه ای آن را نصب کند تا به یراق آلات متصل به شیشه آسیبی وارد نشود و یا MDF دچار خراش و آسیب ظاهر نشود .
      3. یکی دیگر از مزایای کمک گرفتن از تیم متخصص نصب پارتیشن  این است که نصاب می تواند در تغییرات مورد نیاز و یا ترمیم نقاط آسیب دیده پارتیشن، شما را راهنمایی کند تا دچار هزینه های اضافی نشوید .
      4. توصیه ما این است که همان افرادی که  پارتیشن اداری شما را ساختند، مراحل نصب آن هم به عهده بگیرند چرا که آنها بهتر از هر فرد دیگری بر اندازه های محیط شما تسلط دارند و هم قبلا چالش های پیش رو رفع و شناسایی کرده اند .
      5. حتما موقع جا به جایی برای شیشه های جای جداگانه در نظر بگیرید تا در بارگیری دچار شکستن نشوند .

    آیا نصب پارتیشن اداری بدون کمک گرفتن از نیروهای متخصص امکان پذیر است؟

    اگر قصد دارید پارتیشن اداری خود را خودتان نصب کنید، باید یک سری نکات را بدانید:

     

    • قبل از هر چیز، تمام تجهیزاتی که برای انجام این کار لازم دارید را آماده کنید. تجهیزاتی شامل: پیچ گوشتی، پیچ  و مهره، آچار آلن، دریل، متر و تراز لیزری
    • قطعا ۱ نفر به تنهایی نمی تواند پارتیشن را نصب کند. بنابراین حتما ۲-۳ نفر نیروی کمکی در کنار خود داشته باشید.
    • بعد از انتخاب متریال مناسب، نوبت به مرحله ی پیچیده نصب پارتیشن می رسد. در ابتدا باید قطعات انتخابی را توسط آچار و پیچ گوشتی در سقف و یا دیوار قرار داده و نصب کنید. پس از آن ستون ها را در جای خود قرار داده و شروع به نصب سرجای خود می کنید. در نهایت قطعات و پنل های چوبی یا شیشه ای را در جای خود قرار می دهید و درز بندی انجام میدهید.

    نصب یا حتی جابجایی پارتیشن های اداری مراحل دشوار و پیچیده ای ندارد. اما همانطور که گفتیم تنها در صورت بروز کوچک ترین خطای محاسباتی، پارتیشن ساخته شده بلا استفاده می شود. مهم تر از آن، منجر به اتلاف وقت و هزینه شما می شود.

    بنابراین هوشمندانه ترین راه نصب یا جابجایی پارتیشن های اداری، سپردن آن به نیروهای متخصص و مجرب در این زمینه می باشد.

  • مشاهده نمونه پارتیشن های نصب شده 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *