وبلاگ

میز مدیریت لوکس طرح های جدید

میز مدیریتی لوکس البرز

همانگونه که از نام اتاق مدیریت مشخص است ، یکی از مهم ترین قسمت ها از اداره و یا شرکت ها می باشد که تجهیزات مخصوص به خود را نیاز دارد و انتخاب هایی باید داشته باشیم در حد و اندازه نام اتاق مدیریت باشد ، چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ رنگ بندی .

برای اتاق مدیریت ، بایستی یک میز متفاوت تر از میز های کارمندی و کارشناسی باشد ، که ویژگی های متمایزی باشد ، با اینکه مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما ساعت های متوالی را پشت میزشان می نشینند ، و به همین دلیل ابعاد و اندازه میز و همچنین رنگ میز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید با دکوراسیون اتاق مدیریت هماهنگی داشته باشد .

 

یکی از نکاتی که علاوه بر زیبایی طرح و رنگ میز از اهمیت بالایی برخوردار است ، احساس آرامش و همچنین عدم خستگی مدیران در زمانی که به صورت طولانی از آن استفاده می کنند . شرکت البرز در زمینه تولید میز های مدیریتی ارگونومی سعی در برطرف کردن این نیاز ادارات و شرکت ها نموده است .

 

کیفیت بالا و همچنین زیبایی از بارز ترین ویژگی هایی است که بایستی یک میز مدیریت لوکس باید داشته باشد . شرکت البرز  در زمینه طراحی و تولید میز های اداری از تبحر بالایی برخوردار می باشد . میز مدیریتی  با توجه با نوع کاربرد ، ابعاد و اندازه میز و رنگ  میز ،طرح میز تشکیل می گردد .

 

Rule - Free edit tools iconsابعاد و اندازه میز مدیریت

معمولا میز مدیریتی نسبت به دیگر میز های اداری از جمله میز کارمندی از ابعاد و اندازه بزرگتری برخوردار است ، به صورتی که همزمان در کنار قرار دادن سیستم کامپیوتر و یا لب تاب در یک قسمت از میز ، امکان قرار دادن تقویم ، کاتالوگ ، لوگو شرکت یا سازمان ، پرچم ، کارتابل و … در قسمت دیگر میز وجود داشته باشد . علاوه بر آن امکان قرار دادن لوازم پذیرایی نیز فراهم باشد . به همین دلیل ، هر چقدر میز مدیریت بزرگتر باشد ، مدیر قدرت مانور بیشتری داشته و راحت تر می تواند به کارها رسیدگی کند .

 

Product design Icon - Download in Line Style  طرح میز مدیریتی :

معمولا طرحی که برای میز مدیریتی انتخاب می شود متفاوت تر از میز های اداری دیگر است . برای متمایزشدن میز مدیریت معمولا آن ها را ساده و معمولی طراحی نمی کنند و برای آن ها از طرح های زیبا و معمولا انحنا دار استفاده می کنند .

 

Color Icon, Transparent Color.PNG Images & Vector - FreeIconsPNGرنگ میز مدیریت :

 رنگ میز یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه شود . هماهنگی رنگ میز با سایر مواردی که در دکوراسیون اتاق مدیریت استفاده شده بسیار دارای اهمیت است . معمولا برای میز های مدیریتی از رنگ های تیره استفاده می کنند که یکی از دلایل آن جذابیت رنگ های تیره است و به طور عامیانه از ابهت بیشتری برخوردار است و نظر دیگران را بیشتر به خود جلب می کند .

 

Height Icon #384146 - Free Icons Libraryارتفاع میز مدیریت :

ارتفاع صفحه میز تا زمین نباید بیش از اندازه کوتاه یا بلند باشد . باید به گونه ای باشد که دسترسی مدیر به لوازمی که بر روی میز قرار دارد به سهولت انجام بپذیرد . اگر ارتفاع میز کم باشد ، مدیربرای استفاده از لوازم روی میز بایستی خم شود که در بلند مدت دچار مشکلات جسمی خواهد شد و اگر ارتفاع زیاد باشد مدیر برای استفاده از لوازم دچار  سختی و دردسر خواهد گردید . به همین دلیل ارتفاع استاندارد میز مدیریتی بسیار دارای اهمیت است .


                                           Corner, design, desk, l-shaped, table icon - Download on Iconfinder  طرح L یا بدون L    Curve, design, desk, shape, table, top view icon - Download on Iconfinder

میز های مدیریت معمولا به دو صورت ال دار و بدون ال می باشد که می تواند در مدل های متفاوتی تولید و عرضه گردد . علاوه بر ابعاد بزرگ میز مدیریت ، ال دار بودن این میز ها میتواند قدرت مانور بیشتر و همچنینین راحتی و آرامش بیشتری برای مدیریت به همراه داشته باشد .


در گذشته در اتاق های مدیریتی از لوازم کمتری استفاده می شد و به همین دلیل استفاده از میزهای مدیریت کوچک مرسوم بود اما امروزه یک میز مدیریتی کوچک نمی تواند جوابگو باشد .

همچنین در گذشته معمولا میزهای مدیریتی یا به صورت چوبی و یا فلزی ساخته می شد اما امروزه متریال های  زیادی برای تولید میز مدیریتی مورد استفاده قرار می گیرد 

مثلا میز مدیریتی شیشه ای ، میز مدیریتی ام دی اف ، میز مدیریتی  چوبی و ….

 

پر طرفدار  ترین میز مدیریتی

زیبایی و مقاومت بالای میز جز مواردی است که در زمان انتخاب میز مدیریت به آن دقت می شود . میز های مدیریتی که با ام دی اف و یا چوب ساخته می شوند در صدر انتخاب مدیران قرار گرفته استکه خود دلایل متفاوتی را به دنبال دارد .

مثلا میز مدیریت ام دی اف در کنار مقاومت بالا و همچنین قدرت مانور در طراحی آن ، سرعت بالا در زمان ساخت و همچنین قیمت مناسب نسبت به سایر دیگر متریال ها ، محبوب ترین میز های اداری می باشد .

بعد از میز مدیریت ام دی اف ، میز مدیریت چوبی مورد اقبال قرار گرفته است اما به دلیل قیمت بالای آن بسیاری از مدیران از انتخاب آن چشم پوشی کرده و میز ام دی اف را مناسب ترین گزینه برای خرید خود می دانند .


همین الان میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن میز مدیریتی لوکس خود را در محل تحویل بگیرید !

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *