وبلاگ

مقایسه خرید صندلی آمفی تئاتر با صندلی اداری

مقایسه خرید صندلی آمفی تئاتر با صندلی اداری

مقایسه خرید صندلی آمفی تئاتر با صندلی اداری:

هر کدام از ما و اطرافیانمان که میشناسیم در خانه شان یک صندلی اداری دارند و یا حداقل چندین بار بر روی آن نشسته اند،صندلی های اداری در هراداره ای دیده میشوند،سازمانها،شرکتها،بانک ها،مدارس و …

و این باعث میشود که ما صندلی اداری را لمس کرده باشیم و اگر قصد انتخاب داشته باشیم با کمی دقت و کنجکاوی بیشتر شناخت بیشتری از آن پیدا کنیم.اما صندلی آمفی تئاتر را میتوان یک کالایی که کمتر شناخته شده است نامید.

شاید خیلی افراد هنوز یک صندلی آمفی تئاتر را از نزدیک لمس نکرده باشند که همین شناخت آن را سخت تر میکند.به همین علت بایستی در زمان انتخاب و خرید اطلاعات بیشتری را کسب کنیم تا بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

مقایسه خرید صندلی آمفی تئاتر با صندلی اداری

صندلی آمفی تیاتر

جزئیاتی درباره این گونه صدلی ها وجود دارد که مورد اهمیت می باشد که نیاز است در زمان انتخاب و خرید صندلی آمفی تئاتر به آن دقت گردد.

به دلیل اینکه نصب صندلی آمفی تئاتر در سالنها به صورت تیراژ میباشد،باید توجه کرد صندلی آمفی تئاتری که خریداری میگردد از کیفیت مناسب و قابل توجه برخوردار باشد.

صندلی آمفی تئاتر در مقایسه با صندلی اداری از لحاظ کارایی با هم بسیار متفاوت هستند و هر کدام از آن ها محل استفاده خاص خود را دارد.

صندلی اداری:

صندلی اداری معمولا در پشت میز و در اتاق های کار مورد استفاده قرار میگیرد و هر صندلی اداری (office chair) مختص یک شخص خاص است که زمان ورود به محل کار بر روی آن می نشیند.

زمانی که یک شخص خاص از یک محصول مشخص استفاده میکند،مسئولیت آن محصول به عهده شخص استفاده کننده است و مسلما آن شخص سعی میکند که در حفظ و حراست آن کوشا باشد.

نکته دیگر در ارتباط با صندلی اداری (office chair) و مبلمان اداری(office furniture) این است که این کالاها به صورت تکی استفاده میشود و در صورتی که صندلی اداری دچار عیب و ایراد شود راحت میتواند نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کرد.

 

صندلی اداری

مبلمان سینمایی:

اما صندلی آمفی تئاتر،صندلی همایش (Conference chair) و صندلی سینما بسیار متفاوت تر از صندلی اداری است.

زیرا صندلی سینمایی و آمفی تئاتر به صورت تعداد چندتایی در سالن قرار گرفته و همچنین استفاده از آن به صورت عمومی میباشد یعنی شخص خاصی از یک صندلی خاص استفاده نمیکند که مسولیتی متوجه آن شود به همین دلیل هنگام خرید صندلی همایش و صندلی آمفی تئاتر نیازمند دقت و توجه بیشتری نسبت به صندلی اداری و مبلمان اداری است.

مقایسه خرید صندلی آمفی تئاتر با صندلی اداری

صندلی آمفی تئاتر نیک نگاران

مثلا اگر صندلی آمفی تئاتر دارای کیفیت مناسب نباشد، ریسک سالن بسیار بالا می رود.مثلا اگر چند عدد از صندلی های سالن دچار ایراد و اشکال شود، متاسفانه نمای کلی سالن به هم میخورد و صندلی دچار شلختگی و آشفتگی میشود، به همین دلیل خرید صندلی سینمایی و صندلی آمفی تئاتر حائز اهمیت تر از خرید صندلی اداری میباشد.زمان خرید صندلی آمفی تئاتر (Seat amphitheater) باید بسیار به فوم صندلی (Chair foam) دقت شود.

فوم صندلی آمفی تئاتر بهتر است که از نوع فوم سرد باشد.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

نویسنده:صندلی همایش مبلمان اداری البرز

هرگونه کپی برداری از این مقاله پیگرد قانونی دارد.مگر با ذکر منبع:alborzfco.com

مطالب مشابه