وبلاگ, ویژگی های صندلی اداری

مشخصات صندلی کنفرانس مرغوب و استاندارد

یکی از مهم‌ترین و همینطور پر اهمیت‌ترین بخش‌های هر شرکت و سازمانی سالن‌کنفرانس آن مجموعه است. زیرا تمامی افراد شاغل و حتی مهمانانی که با آن مجموعه سروکار دارند حداقل یکبار برای استفاده از این سالن و امکانات آن به این محل مراجعه خواهند کرد. از همین رو داشتن سالنی مجهز و شکیل می‌تواند به شما در افزایش کاربری پرسنل و همینطور تاثیر گذاری هرچه بیشتر و بهتر در مهمانان و مراجعه کنندگانتان بسیار موثر باشد. بنابراین انتخاب میز و صندلی کنفرانس مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر  به  دنبال  خرید یک صندلی کنفرانس استاندارد برای محل کار خود هستید، این مطلب از وبلاگ مبلمان اداری مبلمان اداری البرز می‌تواند راهنمایی جامع و خوبی برای شما باشد .

اول بررسی کنیم ببینم که صندلی کنفرانس چه فرقی با صندلی اداری معمولی دارد :

به طور کلی شباهت بسیار زیادی بین صندلی‌های اداری معمولی و صندلی‌های کنفرانس وجود دارد در واقع صندلی‌های اداری نیز می‌توانند به راحتی به جای صندلی‌های کنفرانس مورد استفاده قرار بگیرند اما تفاوت‌های بسیار کمی هم بین صندلی‌های کنفرانس و صندلی‌های اداری وجود دارد به این ترتیب که به طور کلی هر صندلی اداری که دارای دسته‌های ثابت و بدون قابلیت تنظیم ارتفاع باشد را می‌توان به نوعی صندلی کنفرانس در نظر گرفت دسته‌های ثابت هم امکان راحتی  دست‌ها را در طول جلسات طولانی برای مصرف کنندگان فراهم می‌کنند و هم به دلیل ثابت بودن و عدم امکان جا‌به‌جایی باعث ایجاد حواس  پرتی در حین برگزاری جلسات نمی‌ شوند و به همچنین عدم امکان قابلیت تنظیم پشتی‌ها در صندلی‌های کنفرانس نیز از بروز بی‌نظمی در هنگامی که جلسات در اتاق کنفرانس در حال برگزاری است می‌گردد !

دوم بررسی  جنس و رنگ صندلی کنفرانس – چرم ، پارچه یا … :

بهترین جنسی که می‌توان برای رویه صندلی کنفرانس انتخاب کرد رویه چرمی است علت این موضوع کیفیت و ماندگاری بالای این متریال و همچنین قابلیت بالای پاک شوندگی این نوع رویه است و ظاهر لوکس به اتاق کنفرانس شما میده و جنس خود چرم رویه هم مهم است که حتما باید ضد تعریق باشد تا نشیمن گاه مناسبی باشد .

سوم بررسی متریال استفاده شده در صندلی کنفرانس باید چه متریالی باشد :

بهتر است پایه  صندلی کنفرانس  به صورت ثابت و کششی باشد و از نوع پروفیل آبکاری شده  که مقاومت خوب و مناسبی دارد و افراد سنگین وزن باعث بهم خوردن متریال پایه نمیشوند .

چهارم بررسی دسته صندلی کنفرانس و انواع آن :

بهترین دسته صندلی  از جنس چرم و پایه  نرم و مدرن همانند صندلی کارمندی  است . که دارای دوام بسیار بالایی بوده و حس خوب را به شخص میدهد.و بعد از استفاده های طولانی مدت پوسته پوسته نمیشود .

دسته صندلی کنفرانسی از جنس انتگرال نرم هم انتخاب بعدی ما در این بررسی است  که دارای دوام بسیار بالایی بوده و حس خوب را به شخص میدهد و فقط یکم سفت نسبت به مدلی اول است .

پنجم گارانتی صندلی کنفرانس به چه شکل است :

معمولا گارانتی محصول را بر پایه کیفیت صندلی تعیین میکنند که جنس های ضعیف معمولا گارانتی زیر یک سال دارند و جنس های مرغوب و خوب دارای گارانتی بیشتر از دو سال دارند و مهمترین چیز در گارانتی که خیلی از شرکت ها به آن توجه نمیکنند ، تضمین کیفیت است که باید به آن توجه شود .


شرکت مبلمان اداری البرز از تولید کننده گان برتر صندلی کنفرانس و مبلمان ادرای میباشد ، میتوانید با کلیک بر روی گزینه مشاهده صندلی کنفرانس ، محصولات  صندلی کفنرانس مبلمان اداری البرز را مشاهده نمایید که با استاندارد و ویژگی منحصر به فرد طراحی و تولید شده اند .

 >  مشاهده محصولات  صندلی کنفرانس <

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *