وبلاگ

آیا میدانید یک صندلی آمفی تئاتری خوب چه ویژگی هایی دارد؟؟

صندلی آمفی تئاتری

صندلی آمفی تئاتر

صندلی آمفی تئاتر نیک نگاران

شناختی کلی صندلی آمفی تئاتری:

 آیا تا بحال پیش آمده که برای انتخاب صندلی آمفی تئاتر و صندلی همایش وقت بگذارید؟!

همان گونه که میدانید صندلی آمفی تئاتر جز کالاهایی است که شناخت کمتری نسبت به آن در جامعه وجود دارد و این شناخت که خود می تواند گاهی باعث بروز مشکلاتی برای خریدار صندلی شود.

صندلی همایش و صندلی آمفی تئاترو صندلی سینما، صندلی سمینار وصندلی اجتماعات… خود در زیر مجموعه مبلمان سینمایی قرار می گیرند.

حداقل عمر مبلمان سینمایی:

مبلمان سینمایی یک کالای سرمایه ای محسوب می شود و به همین دلیل باید نگاه ژرف تری به آن داشت زیرا مبلمان سینمایی(Cinematic furniture) به صورت تیراژ در سالنها قرار میگیرد و نصب میشود که معمولا به صورت تعداد بالا است و به همین دلیل اگر کیفیت مناسب نداشته باشد خریدار به مشکل برخورد خواهد کرد.

متاسفانه اکثر خریداران به دلیل شناخت کم درباره صندلی آمفی تئاتر نگاه مصرفی دارند و همین مسئله ساز خواهد بود.

صندلی آمفی تئاتری

صندلی همایشی نیک نگاران

یک صندلی آمفی تئاتری حداقل 15 سال عمر مفید داشته باشد تا بتوان از آن نهایت استفاده را برد.

اگر صندلی که در سالن همایش و یا سالن سینما نصب میشود با ایراد و اشکال همراه باشد متاسفانه نمای کلی سالن را به هم میریزد، تصور کنید مکانیزم صندلی آمفی تئاتر دچار اشکال شود! کفی تعدادی از صندلی ها به صورت کامل برگشته، تعدادی دیگر باز و تعدادی دیگر حالت نیمه بسته باشد، شخصی که وارد این سالن میشود چه حسی پیدا میکند؟!

اجزای تشکیل دهنده مبلمان سینمایی:

اجزای تشکیل دهنده مبلمان سینمایی شامل فوم صندلی،روکش صندلی،دسته صندلی،پایه صندلی،مکانیزم صندلی، نمای کف و پشت صندلی، تخته برای قسمت داخلی و یک سری پیچ و یراق آلات.

هر کدام از موارد بالا بسیار حائز اهمیت هستند و باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشند امابعضی از از اجزا از اهمیت بیشتری برخوردار هستند که فوم صندلی و روکش آن بسیار مهم است.اهمیت فوم از آنجایی است که اگر فم صندلی مناسب نباشد بعد از مدتی فوم نشست پیدا میکند و متعاقب آن پارچه از آن جدا شده و پارچه چروک شده و زودتر مستهلک میشود.

روکش صندلی:

روکش صندلی  بیشترین نما را از صندلی به نمایش میگذارد که این قضیه اهمیت روکش را نشان میدهد که باید بسیار مرغوب باشد و در کنار مرغوبیت بهتر است رنگ مناسبی را هم انتخاب کرد.روکش صندلی ها به دو صورت پارچه و چرم است که پارچه را میتوان گزینه بهتری به شمار آورد.

مبلمان اد اری البرز صندلی آمفی تئاتری، صندلی اجتماعات، صندلی سینمایی و صندلی همایش (Conference chair) خود را با گارانتی 5 ساله بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش به صورت نامحدود عرضه می کند.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

نویسنده:صندلی همایش مبلمان اداری البرز

هرگونه کپی برداری از این مقاله پیگرد قانونی دارد.مگر با ذکر منبع:alborzfco.com

مطالب مشابه