Uncategorized, وبلاگ

پر فروش ترین صندلی های آمفی تئاتر

پر فروش ترین صندلی های آمفی تئاتر صندلی همایش البرز

پر فروش ترین صندلی های آمفی تئاتر

 

تنوع بالای صندلی های همایش و صندلی آمفی تئاتر این امکان را برای خریدار فراهم می کند که با توجه به شرایط ظاهری و همچنین کاربری سالن قدرت انتخاب بالاتری داشته باشد . برخی مدل های صندلی های همایش و آمفی تئاتر در بین خریداران پر طرفدار تر از بقیه آن ها بوده و از محبربیت بیشتری برخوردار هستند .

در سال های اخیر در تمام دنیا و علی الخصوص کشورمان ایران شاهد استقبال گسترده از سالن های همایش و سمینار بوده ایم ، صندلی همایش و آمفی تئاتر جز لاینفک این سالن ها می باشند که در زمان انتخاب و خرید دارای اهمیت بالایی می باشند .

در ادامه این مطالب سعی می کنیم به ویژگی هایی که سبب شده این مدل ها پر فروش ترین صندلی آمفی تئاتر شده اند بپردازیم .

 

پر فروش ترین صندلی های آمفی تئاتر

پیشنهاد الف : صندلی آمفی تئاتر مدل 220

طی سالهای گذشته،صندلی آمفی تئاتر  پر فروش ترین مدل در بین صندلی های سالن همایش و سالن های آمفی تئاتر بوده ، که طراحی زیبا ، نشیمن راحت و کیفیت بالای متریال استفاده شده از دلایل محبوبیت این مدل می باشد .

 کف و پشت این مدل با استفاده از چوب پرس شده چند لایه می باشد که زیبایی ظاهر را دو چندان نموده است . کفی صندلی به صورت تاشو می باشد که این موضوع باعث تردد راحت تر در بین ردیف ها و همچنین نظافت راحت تر سالن را در پی دارد .

فوم استفاده شده از نوع فوم سرد تزریقی با دانسیته بالا می باشد که با استفاده از پارچه درجه یک و یا چرم مرغوب روکش می گردد ( این موضوع به انتخاب خریدار می باشد ) .

استفاده از پروفیل سنگین که با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده در پایه ها مورد استفاده قرار می گیرد،سبب می شود که صندلی دارای مقاومت بالایی باشد .

جهت دسته صندلی از چوب راش استفاده شده است. صندلی 220 قابلیت دسته تحریر شدن را دارد که جهت سالن هایی که با چند کاربری و یا سالن های آموزشی می باشد .

 

جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر در ارتباط با صندلی 220 می توانید به صفحه اختصاصی مربوط به این مدل مراجعه نمایید .

 

ادامه مطلب و مشاهده محصول 

 

پر فروش ترین صندلی های آمفی تئاتر

پیشنهاد ب : صندلی آمفی تئاتر مدل  350

 

این مدل صندلی نیز دارای محبوبیت بالایی در بین خریداران دارد.

این صندلی با کف و پشت abs نشکن می باشد ، و دسته آن با استفاده از فوم انتگرال ساخته می شود ( در صورت درخواست خریدار دسته چوبی نیز برای این مدل صندلی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 فوم استفاده شده در آن از نوع فوم سرد تزریقی میباشد. استفاده از فوم سرد درجه یک در تولید صندلی های سالن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. پارچه درجه یک و یا چرم بسیار مرغوب روکش می گردد ( انتخاب نوع روکش صندلی ها و رنگ آن به سلیقه خریدار می باشد ).

کفی صندلی به صورت تاشو بوده که در زمان برخاستن شخص از روی صندلی کفی به صورت خودکار به حال اولیه بر می گردد .

 

جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر در ارتباط با صندلی 350 می توانید به صفحه اختصاصی مربوط به این مدل مراجعه نمایید .

 

 ادامه مطلب و مشاهده محصول 


پیشنهاد ج : صندلی همایش مدل 9003

یکی از پرطرفدار ترین صندلی های سالن که توانسته نظر خریداران را خود جلب کند 9003   می باشد، که به صورت کفی تاشو بوده و پایه های آن از نوع پروفیل سنگین که با جوش co2 به هم متصل گردیده و با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده است .

کف و پشت صندلی از جنس mdf16 میل درجه یک می باشد ، که در صورت درخواست خریدار می توان از جنس abs  نشکن نیز استفاده نمود .

فوم استفاده شده از نوع فوم سرد تزریقی که با دانسیته بالا ، که دارای دوام بسیار بالایی می باشد که با پارچه درجه یک و یا چرم مرغوب پوشش داده می شود ( که نوع روکش و همچنین رنگ آن به انتخاب خریدار می باشد )

 

جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر در ارتباط با صندلی 9003 می توانید به صفحه اختصاصی مربوط به این مدل مراجعه نمایید .

 

ادامه مطلب و خرید محصول

 

 

 

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *