پارتیشن متحرک :

پارتیشن های متحرک در بخش های اداری ، آموزشی ، تجاری و …. استفاده میشود و دکوراسیون شرکت های خصوصی دارای یکسری الزامات در خریدن مبلمان و پارتیشن های اداری دارند و چون این شرکت ها توسط مالکانشان اداره میشوند دارای طراحی های منحصر بفردی می باشند. معیارهای متعددی در طراحی این مکان ها وارد میشود که در سایر بخش ها مورد توجه نمی باشند و چون این شرکت ها بصورت خصوصی و خودگردان اداره می شوند در نتیجه مدیران این مراکز مواردی همچون ایمنی، زیبا شناسی و آکوستیک و …. را در نظر بگیرند .
استفاده از پارتیشن‌های متحرک در محیط های اداری

استفاده از پارتیشن‌ متحرک در محیط های اداری

انعطاف پذیری : به دلیل تقسیم فضای متنوعی که در شرکت ها صورت میگیرند پس پارتیشن مستلزم انعطاف پذیری بالایی می باشند. چون شرکت ها دارای فضاهای کاری مختلفی می باشند مانند اتاق برگزاری جلسات، پذیرایی مهمان، قرار دادن نمونه کارها ، اتاق های کاری و ….. می باشند می توان با استفاده از پارتیشن ها متحرک یا ثابت ای جدا سازی فضایی را انجام داد.
ملاحظات ایمنی : برای پارتیشن های متحرک میتوان پایه هایی در بالا و پایین قرار داد تا حرکت پاررتیشن ها به سهولت انجام شود و پارتیشن را در محل مورد نیاز قفل کرد.که برای این کارنیاز به افرادی می باشد که آموزش لازم را دیده اند و می توانند کلید قفل پنل ها را جابه جا کنند و یا پارتیشن های الکتریکی که برای نصب آنها از هیچ چارچوبی و لولا های برآمده و یا سیستم پنل جفتی استفاده نمی شوند .
استفاده از پارتیشن‌های متحرک در محیط های اداری

استفاده از پارتیشن‌های متحرک در محیط های اداری

زیبا شناسی : پارتیشن هایی که استفاده علاوه بر زیبایی و مدرن بودن باید قابل حرکت و اصلاح برای آینده باشند که می توان با توجه به فضا و حیطه کاری از پارتیشن های تمام ام دی اف، ترکیب شیشه و ام دی اف و یا شیشه ای استفاده کرد که می توان برای زیبایی بیشتر پارتیشن ها میتوان لوگو و یا طرح حای مختلفی را روی آنها حک کرد

هزینه ها : که شامل هزینه های نگهداری، زمان نصب و برداشتن، تعهدات ضمانت، جایگزینی پارتیشن و ….. که هنگام خرید با به این موارد توجه نمود 

استفاده از پارتیشن‌های متحرک در محیط های اداری

استفاده از پارتیشن‌های متحرک در محیط های اداری