[vc_row][vc_column woodmart_color_scheme=”” scroll_x=”0″ scroll_y=”-80″ scroll_z=”0″ woodmart_sticky_column_offset=”150″ responsive_tabs=”” responsive_tabs_advanced=”” woodmart_css_id=”” parallax_scroll=”” woodmart_sticky_column=”” wd_collapsible_content_switcher=”” wd_collapsible_content_max_height=”” mobile_bg_img_hidden=”” tablet_bg_img_hidden=”” woodmart_parallax=”” woodmart_box_shadow=”” wd_box_shadow=”” mobile_reset_margin=”” tablet_reset_margin=”” wd_z_index=”” wd_z_index_custom=”” responsive_spacing=”” css=”.vc_custom_1663768201794{margin-top: -50px !important;}”][vc_column_text woodmart_color_scheme=”” woodmart_inline=”” text_larger=””]تخفیف های شگفت انگیز مبلمان اداری البرز[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_icon icon_fontawesome=”fas fa-percent” color=”juicy_pink” size=”xl” align=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text woodmart_color_scheme=”” woodmart_inline=”” text_larger=””]

سری 727  ست دارای ، صندلی کنفرانس ، صندلی کارمندی ، صندلی مدیریت

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

صندلی کارمندی مدل 712 1

تومان4,150,000

صندلی کارمندی مدل G-727دارای جک تنظیم ارتفاع از نوع درجه 1 و مرغوب تایوانی بوده و از طرف شرکت دارای گارانتی می باشد.

  مکانیزم مورد استفاده در صندلی های اداری از بهترین نوع مکانیزم می باشد. مکانیزم خارجی در صندلی مدیریتی 2 کلاژ و در صندلی کارمندی تک کلاژ می باشد.

جهت نشیمن و پشتی صندلی اداری  از چوب شکل دهی شده در قالب گرم یک تکه ساخته شده استفاده میگردد.تخته های استفاده شده در صندلی ها به صورت تخته های 7 لایی می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد.

چرخ صندلی دارای قرقره­ای از جنس پلی آمیدصنعتی (مقاوم در برابر سایش و وزن زیاد) و روکش آن از جنس مقاوم در برابر سایش است که دارای خاصیت ضربه­گیری می­باشد که باعث عملکرد روان و بی­صدای چرخ می­شود)

بهره گیری از آبکاری کروم  یا رنگ کوره ای برای قسمت های فلزی به منظور افزایش زیبایی و جلوگیری از آسیب و زنگ زدگی .

چرم استفاده شده جهت صندلی کارمندی از بهترین نوع چرم می باشد که به مرور زمان پوسته پوسته نمیشود و کیفیت خود را حفظ میکند(لازم به ذکر است که امکان روکش کردن صندلی ها به صورت پارچه نیز امکان پذیر است) حق انتخاب رنگ چرم و پارچه برای خریدار محفوظ است.

پنج پر آبکاری شده با بهترین نوع ابکاری می باشد (سازگار با هوای مرطوب و خشک)، که در مناطق بسیار گرم و شرجی هم بدون آن که زنگ بزند و یا اینکه رنگ آن تغییر کند.

دسته صندلی ها نیکل و با ابکاری کروم  و همراه با انتگرال جنس درجه 1   نرم،  و با بادوام بالا و ضد سایش می باشد.

صندلی هایی که جهت سالنهای کنفرانس با پایه ثابت و یا صندلی انتظار تولید میشود با پایه کنفرانسی کششی و قابل انعطاف با بهترین نوع ابکاری (سازگار با هوای مرطوب و خشک) می باشد،که در مناطق بسیار گرم و شرجی هم بدون آن که زنگ بزند و یا اینکه رنگ آن تغییر کند.

صندلی های کارمندی تولید این شرکت با گارانتی 2 ساله بدون قید و شرط و همچنین خدمات پس از فروش به صورت نا محدود زمانی می باشد.

صندلی کنفرانس 727

تومان3,790,000
صندلی کنفرانس مدل 727 – مبلمان اداری البرز صندلی کنفرانس 727 به صورت دو رنگ مشکی و قرمز چرم طراحی

صندلی مدیریت 727

تومان4,890,000
  این صندلی مدیریت با توجه به کیفیت بالا و همچنین ظاهر زیبایی که دارد ، میتواند در کنار یک میز
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_zigzag][vc_column_text woodmart_color_scheme=”” woodmart_inline=”” text_larger=””]

سری 672 اداری ست زیبا دارای ، صندلی کنفرانس ، صندلی کارمندی ، صندلی مدیریت

[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_icon icon_fontawesome=”fas fa-percent” color=”sandy_brown” size=”xl” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

صندلی کنفرانس 672 – مبلمان اداری البرز

تومان3,850,000
صندلی کنفرانسی مدل 672 دارای پایه ثابت می باشد. با صندلی کنفرانس جدید 672 میتوانید اتاق کنفرانس خود را به

صندلی مدیریتی 672 جدید

تومان4,750,000
صندلی مدیریت 672 مبلمان اداری البرز این صندلی مدیریت با توجه به کیفیت بالا و همچنین ظاهر زیبایی که دارد
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

صندلی کنفرانس 675 – مبلمان اداری البرز

تومان3,880,000
صندلی کنفرانس 675 – مبلمان اداری البرز صندلی کنفرانسی مدل 675  دارای ارگونومی مناسب با شخص استفاده کننده از آن

صندلی مدیریت 675 جدید

تومان4,950,000
صندلی مدیریت675 مبلمان اداری البرز این صندلی مدیریت با توجه به کیفیت بالا و همچنین ظاهر زیبایی که دارد ،
[/vc_column][/vc_row]