صندلی کنفرانسی

انتخاب  وسایل برای اتاق کنفرانس، نقش اساسی در چگونگی پیش رفتن ملاقات ها، و بازده و میزان کاربری، خواهند داشت. ولی چگونه بین صندلی اداری های متعدد انتخاب کنیم؟  برای پاسخ به این سوالات، این جا چند روش برای انتخاب بهترین صندلی کنفرانسی مدرن برای کسب و کار ذکر کرده ایم.

1 . چه صندلی اداری یا صندلی کنفرانسی راحت تر است؟

شما احتمالا می دانید که مبلمان اداری ارگونومیک می تواند کارکرد افراد در دفتر را به شدت افزایش بدهد. با این حال، آیا می دانستید همین قاعده برای اتاق کنفرانس و صندلی هم صدق می کند؟ چراکه صندلی های ارگونومیک علاوه بر راحتی، حالت مناسب بدن را هم حفظ می کنند و از درد های گوناگون جلوگیری می کنند. در نتیجه افراد به خاطر همین صندلی اداری، طی ملاقات های طولانی مدت و گفتمان ها متمرکز می مانند. پس به دنبال یک صندلی اداری و صندلی کنفرانسی راحت و قابل تنظیم بگردید تا ارزش نشستن در دفترتان را افزایش دهید.

2 . چه صندلی اداری یا صندلی کنفرانسی تنظیم پذیر است؟

یکی ازعناصر پر اهمیت در ارتباط با فضاهای ارگونومیک، قابل تنظیم بودن آن هاست. شما می خواهید صندلی اداری یا صندلی کنفرانسی تنظیم پذیری داشته باشید تا برای همه افراد مطلوب باشد. این موضوع خصوصا درباره اتاق کنفرانس که افراد مختلفی در آن رفت و آمد دارند و به دنبال جای مناسبی برای نشستن هستند، بسیار پر اهمیت است. صندلی کنفرانسی انتخاب کنید که از نظر ارتفاع قابل تنظیم باشد تا برای انواع افراد، مناسب باشد.

3 . چه صندلی اداری یا صندلی کنفرانسی ظاهر خوبی دارد؟

با اینکه زیبایی تنها عامل پر اهمیت برای خرید صندلی کنفرانسی و صندلی اداری نیست. ولی عامل بسیار مهمی است.  بی شک صندلی کنفرانسی می خواهید که با فضای اتاق کنفرانستان همخوانی داشته باشد. و در عین حال شما وسایلی برای این اتاق می خواهید که فضایش را جالب تر کند و فرد را به کار کردن ترغیب کند. در مورد رنگ ها، سبک ها، جنس ها، ظاهر و زیبایی صندلی کنفرانسی و سازگاری آن با فضای اتاق، فکر کنید.

4 . جنس ها چقدر ماندگاری دارند؟

وقتی در حال جست و جوی وسایل مناسب برای دفترتان هستید، احتمالا در عین حال به کیفیت مواد سازنده آنها هم توجه می کنید. جنس هایی مثل چرم، با گذر زمان وضعیت اولیه خود را حفظ می کنند و کیفیت خوبی دارند. البته کیفیت بهتر هزینه بیشتری هم دارد. ولی هزینه ای که برای صندلی با کیفیت می کنید، به صرف فرد است. چرا که در این صورت تا چند سال نیازی به تعویض آن پیدا نخواهید کرد. وقتی در حال خرید هستید، به دنبال صندلی اداری با جنس هایی بگردید که به راحتی پاک و شسته می شوند و راحتی و زیبایی خود را حفظ می کنند.

5 . آیا آن ها می توانند به راحتی حرکت داده شوند؟

وقتی که شرکت کنندگان در یک کنفرانس برای دیدن شخص سخنور، یا صحبت با فرد کناری خود، یا شرکت در فعالیت های گروهی، نیاز به حرکت دادن و چرخاندن صندلی دارند، یک صندلی کنفرانسی چرخدار به شدت کاربردی است. که همین باعث می شود این نوع صندلی ها از صندلی های بدون چرخی که به سختی حرکت داده می شوند، بهتر باشند.
انتخاب صندلی کنفرانسی مناسب برای اتاق کنفرانس

انتخاب صندلی کنفرانسی مناسب برای اتاق کنفرانس